Το Χωριό μας

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ

Αχαϊκό Χωριό

Οι εγκαταστάσεις μας είναι απόλυτα εναρμονισμένες με το φυσικό περιβάλλον, με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και αισθητική. Τα ξύλινα σπιτάκια φτιάχτηκαν από ολόκληρους κορμούς δέντρων Πεύκης Φιλανδίας.

Οι πέτρινες κατοικίες είναι χτισμένες με πέτρα και ξύλο.

Προσπαθούμε να αφήσουμε ανέγγιχτο το ευρύτερο περιβάλλον χρησιμοποιώντας την ενέργεια χωρίς σπατάλες, με αυτόνομη ανανεώσιμη πηγή ενέργειας (φωτοβολταικό σύστημα υποστηριζόμενο από γεννήτρια). Ανακυκλώνουμε το νερό με σύστημα βιολογικού καθαρισμού και το χρησιμοποιούμε για το πότισμα των αγρών παρόλο που σήμερα το γάργαρο νερό της πηγής μας (το οποίο πηγάζει απευθείας από το βουνό και οι ντόπιοι το θεωρούν ιαματικό) είναι σε πλήρη επάρκεια.

Gallery

Kerinitis0011-1
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ-2
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-4-1
previous arrow
next arrow

Κοντά στα Καλάβρυτα, στο μέσον της διαδρομής Αιγίου – Καλαβρύτων.

Το ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ βρίσκεται στην ορεινή Αιγιαλεία, στο 23° χιλ. της διαδρομής Αιγίου – Καλαβρύτων πάνω από το χωριό Άγιος Παντελεήμονας. Απέχει 2 ώρες από την Αθήνα, 20 λεπτά από την πόλη του Αιγίου και 20 λεπτά από τα Καλάβρυτα. Είναι κτισμένο στα ριζιμιά της κορυφής του Κλοκού, σε ένα μπαλκόνι του βουνού με απεριόριστη θέα και σε υψόμετρο 1350 μ. Βρίσκεται στα όρια της δασικής με την αλπική ζώνη, σε χορτολιβαδική έκταση, με διάσπαρτα άγρια δέντρα-κορομηλιές, αχλαδιές, καρυδιές, κέδρα καθώς και αιωνόβιες άγριες κερασιές. Η ευρύτερη περιοχή έχει ενταχθεί στο δίκτυο Natura 2000, ως περιοχή με ιδιαίτερη βιοποικιλότητα.

Πρόσβαση

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ:

Παίρνετε την εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών και στο 172ο χλμ. Μπαίνετε στην είσοδο για Αίγιο Ανατολικά. Ακολουθείτε την διαδρομή ευθεία προς Αίγιο, αγνοώντας ταμπέλες και προσπερνώντας τον κόμβο. Στα πρώτα φανάρια που θα συναντήσετε, στρίβετε αριστερά (στη γωνία υπάρχει αντιπροσωπεία OPEL). Ο δρόμος αυτός είναι η παλαιά εθνική οδός Αιγίου - Καλαβρύτων. Συνεχίζετε ευθεία προς το βουνό για 22 χιλιόμετρα. Ακολουθείστε αυτό τον δρόμο και αφού περάσετε από τα χωριά Σελινούντας, Πυργάκι, Φτέρη, φτάνετε στον Άγιο Παντελεήμονα. Mετά από δύο στροφές, βρίσκετε δεξιά την διασταύρωση για ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ. Ακολουθείτε τις ταμπέλες και μετά από 900 μέτρα χωματόδρομου, βρίσκεστε στο ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ.

ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ:

Προτείνουμε να μπείτε στην είσοδο για Αίγιο Ανατολικά και να ακολουθήσετε την διαδρομή ευθεία προς Αίγιο, αγνοώντας ταμπέλες και προσπερνώντας τον κόμβο. Στα πρώτα φανάρια που θα συναντήσετε, στρίβετε αριστερά (στη γωνία υπάρχει αντιπροσωπεία OPEL). Ο δρόμος αυτός είναι η παλαιά εθνική οδός Αιγίου - Καλαβρύτων. Συνεχίζετε ευθεία προς το βουνό για 22 χιλιόμετρα. Ακολουθείστε αυτό τον δρόμο και αφού περάσετε από τα χωριά Σελινούντας, Πυργάκι, Φτέρη, φτάνετε στον Άγιο Παντελεήμονα. Mετά από δύο στροφές, βρίσκετε δεξιά την διασταύρωση για ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ. Ακολουθείτε τις ταμπέλες και μετά από 900 μέτρα χωματόδρομου, βρίσκεστε στο ΑΧΑΪΚΟ ΧΩΡΙΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Φροντίστε τις προμήθειές σας πριν ανηφορίσετε!
Σε όλη τη διαδρομή από το Αίγιο έως τα Καλάβρυτα δεν υπάρχουν καταστήματα και βενζινάδικα!